Čiarové kódy trochu inak

Keď sa čiarové kódy prvýkrát objavili na obaloch, každý ich nenávidel - s výnimkou maloobchodníkov a logistikov, pretože ich prácu kódy v značnej miere uľahčovali. Dizajnéri a spotrebitelia si však mysleli, že dizajn výrobkov spolu s čiarovým kódom už nevyzerá tak skvele.

Prístup sa však v uplynulých rokoch zmenil, a veľké spoločnosti (Nestlé, Kindle, Coca-Cola) začali na svojich obaloch používať dizajnérske čiarové kódy.

Na Slovensku nie je ešte tento trend badateľný, ale napr. v Mexiku či USA na predajných miestach (nielen na dizajnérskych blogoch) vidno takéto kódy na ozaj početných výrobkoch. Nie je to veľká vec, priemerný spotrebiteľ ich väčšinou ani nezbadá. Ak si však kód predsa len všimne, určite sa na ňom pobaví, a v ďalšom bude na poličkách obchodov vyhľadávať práve tento výrobok.

Ktorý sa vám najviac páči?